loading...
Lana del rey fans
نیروانا بازدید : 97 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (1)

طبق خبر هایی که در منابع معتبر هست امکان استخدام لانا برای اجرا در عروسی جورج کلونی هست. این منبع گفته که همسر آینده ی جورج یکی از طرفداران لانا است. جورج قراره توی ایتالیا در ماه سپتامبر عروسی کنه. لانا اخیرا در عروسی کیم کارداشیان و کانیه وِست به صورت رایگان اجرا کرده اما چون لانا از دوستای جورج نیست انتظار میره که پول به لانا پرداخت بشه. البته جورج نیاز داره دنبال خواننده ی دیگه ای باشه چون لانا هنوز تایید نکرده که میخواد در این عروسی اجرا کنه یا نه.  

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زری در تاریخ 1393/04/14 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

وای ازت خیلی ممنونم که این سایتو درست کردی به امید پیشرفت های بیشتر من عاشق لانا هستم اما متاسفانه توی ایران کسی برای این عشق سایت حمایتی و طرفداری براش درست نکرده بود وقتی بنرتو توی سلیت وان دی دیدم خیلی خوشحال شدم ممنونم ازت طرفدارای لانا کم نیستن زیادن ولی سایتی نیس ولی با وجود سایت تو فک کنم بتونیم اخبار داغ لانا و عکساش رو به عنوان طرفداری که عاشقشیم دنبال کنیم سعی کن بنر سایتو تو همه وب های مختلف قرار بدی
ممنون الان عضو می شم
پاسخ : عزیزم خیلی ممنونم از حمایتت و انرژی ای که دادی! سعی می کنم بهترین سایت رو برای لانا داشته باشم تا طرفدارایی مثل تو راضی باشن!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدوم ترک آلبوم Ultraviolence رو برای دانلود و ترجمه بزارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 10,289